Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ivanytska N$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Ivanytska N. Features of on-line learning in Austria [Електронний ресурс] / N. Ivanytska, M. Kern // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 46, вип. 2. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_46_2_5 The article is devoted to the expediency of using distance learning of physics in the educational process. The article deals with features and types of distance learning. Such concepts as "e-Learning", "mobile learning", "virtual learning", with thehelp of practical "online" learning experience based on modern European educational platform Leon (Tyrol, Austria) are revealed. The article defines the structure and the interrelationships between the components of control in distance learning. The expediency of the use of distance learning is grounded on condition that there is an appropriate hardware and software in an educational establishme.Висвітлено доцільність використання дистанційного навчання фізики у навчально-виховному процесі. Розглянуто особливості та види дистанційного навчання. Розкриті такі концепції, як «електронне», «мобільне» і «віртуальне» навчання, на підставі практичного досвіду навчання «он-лайн» на основі сучасної європейської освітньої платформи ЛеОн (Тіроль, Австрія). Визначено структуру та взаємозв'язки між складовими контролю за умов дистанційного навчання. Обгрунтовано доцільність застосування дистанційного навчання за наявності відповідного технічного та програмного забезпечення у навчальному закладі.Статья посвящена целесообразности использования дистанционного обучения физике в учебно-воспитательном процессе. В статье рассмотрены особенности и виды дистанционного обучения. Раскрыты такие концепции, как «электронное», «мобильное», «виртуальное» обучение, опираясь на практический опыт обучения «он-лайн» на основе современной европейской платформы ЛеОн (Тироль, Австрия). Статья определяет структуру и взаимосвязи между составляющими контроля при дистанционном обучении. Доказывается целесообразностьприменения дистанционного обучения при условии наличия соответствующего технического и программного обеспечения.
| 2. |
Ivanytska N. Correlation between Translation and Linguistic Studies:Current Approaches [Електронний ресурс] / N. Ivanytska // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія (мовознавство). - 2015. - Вип. 21. - С. 348-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2015_21_73
| 3. |
Ivanytska N. Ukrainian and English verbs: bilateral contrastive cross-linguistic perspective [Електронний ресурс] / N. Ivanytska, N. Ivanytska // Advanced education. - 2018. - Вип. 9. - С. 213-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2018_9_31
| 4. |
Ivanytska N. B. Syntagmatic Dimension of Ukrainian and English Verbs: the Typology of Exponents of Correlation [Електронний ресурс] / N. B. Ivanytska, N. L. Ivanytska // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 9 : Сучасні тенденції розвитку мов. - 2018. - Вип. 17. - С. 43-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_9_2018_17_6
| 5. |
Ivanytska N. Advantages and disadvantages of the use of on-line learning [Електронний ресурс] / N. Ivanytska, M. Kern // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 7(2). - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_7(2)__20
|
|
|